Door in 1985 het “denimmerk” op te richten, heeft Tato Bardelle, dat op dat moment al een succes was, andere populaire kledingmerken opgericht.
Elke koper krijgt een bijzonder cadeau: een stukje stof om de knopen mee schoon te vegen om ervoor te zorgen dat ze nooit vervagen.
Aan het einde van de 20e eeuw was er een tijdelijke ideologische crisis, maar in 2003 stopte deze. De ideeën van het oorspronkelijke merk Tato Nicola Bardelle werden nieuw leven ingeblazen door de zoon van de oprichter, die tot op de dag van vandaag de hoofdontwerper is van het merk Jacob Cohen, beter gezegd de spijkerbroek jacob cohen! Volgens hem kan jeans een van de meest populaire kledingstukken worden. Het bewijs zal je vinden op Jacob Cohen
Van kinds af aan speelde Nichola graag met stoffen en experimenteerde hij met combinaties van texturen en kleuren. Hij probeerde een universeel spijkerbroekmodel te creëren dat praktisch zou zijn, er veelzijdig uitzag en geschikt was om onder alle omstandigheden te dragen. De ontwerper was het hart en de ziel van het merk en was in staat om hun dromen in het leven te realiseren en prachtige jeans te maken, waarvan er vele nu over de hele wereld worden verkocht.

Innovatie

De ontwerper gaf de wereld een geheel nieuwe kijk op spijkerbroek jacob cohen en presenteerde na lang hard werken zijn eerste kledingcollectie. Het waren die luxe jeans die meteen een groot succes werd in de modewereld.
Zelfs de meest veeleisende liefhebbers van mode-denim bleven tevreden over de collecties van Jacob Cohen, en dat valt te bewonderen met slechts een klik: Jacob Cohen

De spijkerbroek

De collectie van spijkerbroek jacob cohen is en blijft het merk voor spijkerbroeken. De kwaliteit en look zijn en blijven vooruitstrevend als je het vergelijkt met de overige merken. De kledingcollectie is breed en geeft je jarenlang plezier. Het stof bestaat uit hoog gekwalificeerde bestanddelen die de kwaliteit waarborgen.